Zdravím vás mí čtenáři na tomto blogu. Dnes budu psát recenzi na knihu mé oblíbené autorky
Název knihy: Fangirl
Autorka: Rainbow Rowellová
Nakladatelství: Yoli
Přeložila: Jana Kunová
Žánr: Young adult
Anotace
Ačkoli jsou až na fyzickou podobu každá úplně jiná, Cath odjakživa sdílela se svým dvojčetem Wren všechno: oblečení, trápení s rodiči i vášeň pro knížky o mladém kouzelníkovi Simonu Snowovi. Jenomže teď obě nastupují na vysokou školu a Wren poprvé nechala Cath na holičkách - nechce s ní bydlet na koleji.
Potíž je v tom, že Cath na rozdíl od sestry není právě společensky zdatná. Jejím přirozeným prostředím je internet, kde se nemusí nikomu dívat z očí do očí a kde tisíce fanoušků nadšeně čtou její povídky ze světa Simona Snowa. A to je svět na hony vzdálený bludišti školních budov, v němž číhají nástrahy v podobě všech možných fobií, děsivých spolubydlících s neodbytnými kamarády a profesorek tvůrčího psaní, které o fanfikcích nechtějí ani slyšet.
Co ale Cath zbývá než zachovat klid a nedat se?

Můj názor

No, jelikož jsem fanoušek knížek Rowellové tak to hodnotím dobře. Líbí se mi, jak píše, vždy ta postava, kterou ona stvoří, někoho připomene. No byli Vánoce a já si řekla, že bych si přečetla další knihu, a to od mé oblíbené autorky. Kniha se mi dostala do rukou a začala jsem číst. Cath bude mít asi rád každý knihomol, když také ráda čte. No a také ti, co chodí na vysokou, protože je vysoká škola těžká, až si někdy přejeme tu základní školu. Ale abychom jenom nechválili, tak tu přidám něco, co se mi trochu nelíbilo. U wren to, jak pořád si dělala srandu ze Simonovských fanfikcích ( já ten pocit znám, sama čtu fanfikce ). U Cath zase to, že pořád brečela. Nějak asi nic víc ( wow, mne se ta kniha asi vážně líbila ).
Kniha se četla sama a nakonec to bylo dobré čtení. Mohu doporučit i její druhou knihu, která mne oslnila příběhem a citáty, které se v knize nacházely.
Hodnocení: 9/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.