2. června 2017 v 18:18 | Mary |  Knižní recenze

Autorka: Sarah J. Maasová
Nakladatelství: CooBoo
Přeložila: Ivana Svobodová
Žánr: Young adult
Počet stran: 440

Anotace
Úžasný a mrazivý příběh na motivy příběhu Krásky a Zvířete. Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, odvleče ji podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale Tamlin - jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce
Můj názor

Má první kniha od velice známé autorky, která mne zaujala vzhledem obálky a názvem. Už jsem často slýchávala, že píše velice dobře. Na začátku knihy uvidíte mapku toho světa, kde žije Feyre. Feyre žije s dvěma sestry, které jsem již od začátku příběhu začala nenávidět. Žije také se svým otcem, který chce aby své dcery měli tu svou radostnou budoucnost. No, Feyre jsem si rychle oblíbila, hlavně jak byla drsná ( kdyby jste mne viděli v mé škole, tak vypadám jako duff a jsem spíše tichá, neprůbojná ), je tak trochu můj vzor. Také se mi líbilo, že z nemožného se stalo možné, něco jak lidé v minulosti říkali, že letět na Měsíc je nemožné, jenže v roce 1969 se stalo z nemožného skutečnost. Ale trochu k tomu co se mi nelíbilo ( abych nebyla jen hodná ). Připadalo mi to trochu přeslazené ( ale ne tak přeslazené jako selekce, což je dobře ), pak, že v těch zvířecích maskách mi to přišlo jako cliché. Nějak se mi knížka líbila. Doporučila bych to hlavně těm, co čtou fantasy a fanouškům autorky Sarah.J.Maasové.

Hodnocení: 8/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.